Egy nagyobb lépésre a továbbjutástól a CEV kupában

Kategória: Egyéb

Ma délután 6 órakor az OK Marina Kastela ellen játszuk az év utolsó mérkőzését.

Első nemzetközi meccsünkön, a Horvát Kupa címvédője ellen 3:1-re nyertünk hazai pályán, így nem is lehet más célunk, mint a visszavágón biztosítani a továbbjutásunkat. Az OK Marina Kastela otthonában azonban nem vár ránk könnyű összecsapás. Csapatunk a hétvégén, a Magyar Kupában aranyszettben búcsúzott a kupasorozattól a Kaposvár ellen. Ezt követően a szakmai stábnak a fejekben is rendet kellett tennie. A horvátországi út előestéjén ezért is jött jól a Vitorlás étterem és a Hentellér meghívása, ahol a csapat karácsonyi vacsoráját tartotta.

A hosszú, egész napos utazás után kedden este már Kastelában edzett a csapat, majd a délelőtti átmozgatóedzés után ebéd és pihenés szerepelt a programban. A meccsre 16 órakor indulnak a lányok, majd 18 órakor kezdődik a visszavágó.

„Nyerni szeretnénk és továbbjutással befejezni az idei évet. Ehhez a csapatban megvan a minőség, egységesek vagyunk, egyénileg és csapatként is képesek vagyunk a jó játékra. Ugyanakkor egy pillanatra sem lankadhat a figyelmünk, az első meccsen is tapasztalhattuk, hogy egy harcos csapattal van dolgunk, amely hazai pályán biztosan jó játékkal rukkol elő. Csak ismételni tudom magam: győzelemmel szeretnénk zárni az évet”-mondta a meccsről  játékosunk, Jovana Vesovic.

Miután az első mérkőzést 3:1-re megnyertük a továbbjutásunk bármilyen arányú győzelmünk esetén biztos, ha két szettet nyerünk, akkor is mi lépünk a következő körbe. Egy esetleges 3:1-es, vagy 3:0-ás Kastela győzelem esetén aranyszettet játszunk, de mint fent Jovana is elmondta, a célunk a győzelem.